Volgers

Volgers

zaterdag 15 oktober 2022

oh nee.....

Na het dichtmaken van de opening,waar de waterleiding doorheen liep,was het nachtelijk bezoek van de muizen afgelopen.De vallen hielpen niet,ze trippelden er om heen. Lokdozen met gifkorrels,daar werd van gegeten. Maar elke nacht was er toch weer bezoek. De waterleiding bleek de uitnodigende deur te zijn...... Helaas,na twee dagen zag ik toch weer keuteltjes in de kelderkast. Omdat daar nu alle levensmiddelen in plastic dozen staan,was van ellende de koffie aangevreten.Bij een klein stukje muur zag ik cementgruis liggen. Zouden ze....?Mijn man smeerde dat stukje in met gips en sindsdien is ook de kast muis-vrij..... Helemaal geloven kan ik het nog niet. Elke ochtend zoek ik eerst naar sporen van muis-aanwezigheid. Vanochtend zei mijn man : "Ik zag toch nog keutels in de kelderkast" "Oh nee he...."steunde ik.Waarna er lachend klonk "grapje". Hij had me echt op de kast.

5 opmerkingen:

  1. Nou hopelijk blijft het hierbij. Ik betrap me zelf er nog vaak op dat ik kijk in de richting waar ik ooit een muis zag lopen. ;t Is al jaren geleden, maar ik vond het echt vreselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, fijn zo'n man... hopen dat je nu echt alles muisdicht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slimme muisjes! Maar ik hoop van harte dat jullie nu slimmer waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn man kan ook van die grapjes maken, die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind ; ) Ik hoop oprecht dat je van het muizenprobleem af bent zeg.

    BeantwoordenVerwijderen