Volgers

Volgers

donderdag 11 januari 2024

revolutie

Mijn hele leven heb ik al een wat schommelende bloedsuikerspiegel. Om de ong twee uur iets eten,anders wordt ik bibberig. Een paar jaar geleden probeerde ik keto te eten om die schommelingen weg te krijgen. Het lukte,maar al die eiren en vlees was te veel voor me....... Nu hoorde ik van een vriendin over een boek "de glucose revolutie". Kleine veranderingen in het eetpatroon,iets minder koolhydraten en de glucosespiegel zou moeten stabiliseren. Die vriendin voelde zich er goed bij en viel zelfs af. Het boek kwam dinsdag binnen en ik begon. De volgorde van het eten was belangrijk. Eerst groenten,dan de eiwitten en misschien nog koolhydraten daarna. Zelfs een zoet toetje mag........ Ik hoop,dat het gaat werken. In ieder geval had ik gisteren voor het eerst sinds wie weet hoe lang geen trek ik een vijg bij de avondthee.Gewoon niets en geen bibbers.

8 opmerkingen:

  1. Interessant. Ik heb ook snel last van bibberen en kan dan nog nauwelijks iets doen. Voor de suiker ben ik onder controle. . Al gekeken en er is ook een ebook van en dat is mooi voor mij en ik zag dat er ook nog zo n book is. Met de titel glucole revolutie in de praktijk. . Bedankt. Ik ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk,dat jij er misschien ook van opknapt.

      Verwijderen
    2. Ik heb het ebook binnen. Makkelijk veel goedkoper en leesbaar voor mij. 👍

      Verwijderen
  2. We horen vast wel hoe het verder gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is altijd een zoektocht om uit te vinden wat bij je past. Hopelijk gaat deze methode jou helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn als dit helpt Izerina. Ik ben benieuwd naar de resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen