Volgers

Volgers

zaterdag 8 oktober 2016

buitenlucht

Nu man en Merle er niet zijn,  mis ik mijn ochtendronde in de buitenlucht. Diep ademhalen,als ik de vogels voer, is maar een magere vervanging. Dus stap ik steeds rond negenen op de fiets voor een rondje of een boodschap.
Vanochtend kwam ik meer mensen tegen,die bewogen in de buitenlucht. Racefietsers, mensen met hun hond. Er was zelfs een groep van het fitnesscentrum oefeningen aan het doen op de kade.Dat was een leuk gezicht. Echt een reclame voor "meer bewegen".
Ik herinner me nog de tijd,dat ik door ziekte niet verder kwam dan de tuin. Wat miste ik mijn wandelingen toen. Als mijn man terugkwam van het hondenrondje,wilde ik aan zijn jas ruiken. Daar hing nog een vleug buitenlucht aan.
Vanmiddag ga ik weer fietsen of wandelen. Intussen begint de zon te schijnen. Tijd om wat klusjes in de tuin te gaan doen. En wie weet even in het zonnetje te zitten. Lekker buiten



7 opmerkingen:

  1. Is je man naar Frankrijk Izerina? Voel jij je niet goed genoeg om mee te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is je man naar Frankrijk Izerina? Voel jij je niet goed genoeg om mee te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Martine. Ik twijfelde wel of niet meegaan. De hooimijtplaag en mijn gevoeligheid daarvoor deed me besluiten om nu thuis te blijven. Niet helemaal fit,minder goed slapen en dan ook nog overal jeuk,was te veel.Komend voor jaar waarschijnlijk weer.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Hopen dat je je snel toch wat beter voelt. Het zal vast vreemd zijn zo de vakantie op het vertrouwde adres over te slaan. Is toch ook een routine.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen