Volgers

Volgers

maandag 3 oktober 2016

omgooien

De plannen,die ik had waren gebaseerd op droog weer. Fietsen en wat in de tuin werken. Maar helaas er zijn steeds kleine plaagbuitjes. Dus wilde ik andere dingen van mijn "lijstje"onder handen nemen. Zomerkleding opruimen, mijn nieuwe adresboekje verder invullen en dat mooie boek uitlezen.
 Ik ben deze week alleen thuis zonder man en hond. En had me voorgenomen eens goed te gaan opruimen en schoonmaken,nu ik niet met Merle hoef te fietsen en wandelen.


Het is wel stil. Nu merk ik,hoe vaak ik even naar de hond kijk,over de kop aai en gewoon rekening met haar houd.Mijn man is vaker een paar dagen weg. Maar de hond mee,dat gebeurt niet veel.
Daar kwam een mailtje binnen van mijn broer en schoonzus. Zij zitten in een hotel in België en hopen,dat ik vanmiddag thuis ben. Dat is zo. Dus niks schoonmaken maar iets lekkers bakken.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat ze je gezelschap komen houden! En ja, huisdieren zijn zo dicht bij je, daar mis je écht enorm aan.. Fijne middag Izerina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik ook vaak bij het voornemen om te gaan schoonmaken. Een plezieriger iets zorgt daarbij heel snel voor uitstel. TOOS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik ook vaak bij het voornemen om te gaan schoonmaken. Een plezieriger iets zorgt daarbij heel snel voor uitstel. TOOS

    BeantwoordenVerwijderen