Volgers

Volgers

dinsdag 13 december 2016

extra bijlage

Dacht ik gisteren nog, dat er een streep gezet werd onder de affaire M. Helaas geen laatste hoofdstuk maar een extra bijlage.
Wij zaten met zes man te wachten in de rechtbank. Bij de kamer van de politierechter werd nerveus in en uit gelopen. Eenmaal binnen kwam er een mededeling van de politierechter. Vrijdagmiddag laat had de advocaat van M uitstel van de zitting aangevraagd. Omdat M maandag zou verhuizen. Door het late tijdstip was het niet mogelijk geweest om ons te waarschuwen.
Er was verbazing,lachen,het woord "smoes"viel. Half maart is de volgende zitting. Ik ben benieuwd,hoe die verloopt.
Er was een gezamenlijk conclusie. Zo vaak was iedereen door M belazerd met de mededeling "eind van de week krijg je je geld" Of "kom morgen even langs, dan heb ik contanten". Op de valreep draaide ze iedereen nog een keer een loer.

4 opmerkingen:

  1. Wat zal je boos zijn. Ze speelt met de tijd, het geld en het vertrouwen van anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was nog nooit zo snel naar huis gefietst en heb de frustratie er uit getrapt. Nu is het goed.

      Verwijderen
  2. boontje komt ooit om zijn loontje, vertrouw daar maar op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou haast willen constateren dat het late tijdstip op vrijdag niet geheel toevallig gekozen is. Soms duurt gerechtigheid wat langer, maar volgens mij komt 't wel voor elkaar. TOOS

    BeantwoordenVerwijderen