Volgers

Volgers

vrijdag 9 december 2016

lichtjes

Ieder jaar is het weer een mooi gezicht. De grote kerstboom staat bij het stationnnetje te schitteren. Ik kom dan in de stille donkerte de bocht om fietsen 's ochtends en daar zijn die stralende lichtjes. Voor mij een teken dan de zon straks weer langer gaat schijnen.
Ook verschijnen hier en daar in de straat al buitenverlichtingen. Dat maakt de ochtendronde ook wat feestelijker .Vooral als het zo maar een klein boompje met lichtjes is. Het maakt gewoon blij.
De buurvrouw kwam de kerstkaarten brengen. Hoewel ze dit jaar andere zaken aan haar hoofd heeft, maakte ze toch kaarten. Ik "bestelde" iets winters. Het hoefde niet den, bal, sneeuwman of ster te zijn. Ze heeft er een aparte serie van gemaakt met voornamelijk sneeuwfoto's. En er zaten twee kaarten van mijn geliefde wandelroute met de hond. Ik weet al, aan wie ik die stuur.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten