Volgers

Volgers

maandag 26 december 2016

onverwacht

Terwijl de appeltaart in wording was zaterdagochtend, ging de telefoon. Een nichtje met de vraag of we 's middags thuis waren. Dat was zo. Ze kwamen op weg naar een afspraak even koffie drinken. Leuk, zo onverwacht. Koffie/thee met iets lekkers,op tijd afgekoeld.
Hun pup wilde zo graag met Merle spelen, dat die oude hond veiligheid zocht in de tuin. Te veel jong geweld. Maar wij konden wel praten met elkaar op die manier.
Zo ging het ook vanochtend met de telefoon. Een vriendin kwam onverwacht langs. Ik had voor vanavond een kaasplankje in gedachten en verplaatste dat richting lunch. Maar de brie was te sterk, die ging weg. De geitenkaas was niet geleverd. Zo bleef er weinig kaas over. Gelukkig had ik voldoende noten en zuidvruchten in huis. En kon de vriendin met de glutenallergie toch iets eten.
Net ben ik terug van een wandeling met de buurvrouw. De schalen groenten staan klaar om te oven in te gaan. Een lichte maaltijd en daarna detective kijken.
 
Het waren heerlijke kerstdagen

2 opmerkingen:

  1. Na gisteren de drukte van 3 jongetjes van 3, 6 en 8 is het nu heerlijk rustig. We zijn lekker een ik.e.a kastje in elkaar aan het zetten, echt zo'n 2e kerstdagklusje (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dat zo lees, heb je inderdaad van de Kerst kunnen genieten. Op naar het nieuwe jaar! TOOS

    BeantwoordenVerwijderen