Volgers

Volgers

donderdag 15 december 2016

NS dienstregeling

Bij de ochtendronde met Merle kwam ik meestal net na het vertrek van de trein. Ik zet altijd de fiets tegen het muurtje. Steek met de hond over naar het pleintje bij het station ,om twee metro's te pakken. Eentje voor de buren.
Het was dan heel rustig. Ik moest alleen letten op de man met de blafhonden. Want als Merle terugblaft met haar zware griffon-geluid, dan is iedereen wakker. Ook naar de man met de rottweiler
moet ik uitkijken. Die hond zou zijn baas van de fiets trekken, om met Merle te kunnen spelen.
Maar met de nieuwe NS dienstregeling, kom ik net daar, voordat de trein arriveert. Van alle kanten komen mensen aangelopen. Als hond wil je de aardige mensen gaan begroeten. Dus moet ik met mijn slaperige hoofd streng doen en Merle aan de voet houden.
Ik ga maar eens uitvogelen, wat de beste oplossing is. Misschien moet ik mijn Merle-dienstregeling maar aanpassen aan die van de NS.
 
 

1 opmerking:

  1. Mijn man baalt ook van de nieuwe dienstregeling. Het is allemaal nog niet optimaal!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen