Volgers

Volgers

donderdag 11 juni 2020

thee

Een paar jaar geleden had ik problemen met doorslapen. Zo vaak,dat ik als een zombie rondliep. Toen hoorde en las ik over THC-olie, ook voor een goede nachtrust. De buurvrouw had nog een restje van haar overleden man. Bij hem hielp het met chemo-ellende. Ik probeerde een drupje en sliep beter.
Dus kocht ik zo af en toe een flesje bij een bekende, die de olie maakte. Tijden lang werkte het. Tot ik het gevoel kreeg, dat ik zelf wel weer een goede nachtrust kon "maken". Nog wel met een druppel CBD-olie Dat klopte, ik slaap meestal weer goed..Met een kop citroenmelisse thee in de avond.
Zondag stond "de olieboer"voor de deur. Hij had een zak hennepthee voor me. Om eens te proberen, gewoon voor de smaak. Ik kende die thee niet en ging eens googelen. Weer had ik heel wat geleerd.
Tot nu toe heb ik het hennepblad gemengd met groene thee. Het smaakt lekker. Als ik meer goudsbloem heb,ga ik dat mengsel proberen. En misschien met lavendel. Gewoon experimenteren.



6 opmerkingen:

  1. Ja ik weet van het bestaan. Maar weet niet precies wat e hoe,maar tot nog toe red ik het zelf nog zonder iets. Gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het allemaal nog nooit geprobeerd. In periodes dat ik slecht slaap, meestal door piekeren, neem ik valeriaandruppels. Dat helpt prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat een drupje van die olie hielp bij het slapen. En dat is dus gewoon veilig en zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja voor mij wel.Ik heb ook gezien,hoe die olie gemaakt werd.

    BeantwoordenVerwijderen