Volgers

Volgers

vrijdag 28 april 2023

ufo's

Op netflix vond ik een boeiende serie over ufo's."top secret ufo projects: declassified".Over zeker 70 jaar ufo-meldingen en alle moeite die regeringen doen om dat in de doofpot te stoppen. Sommige verhalen kende ik al,maar er waren nu meer beelden vrijgegeven.Men denkt,dat langzaam de mensheid wordt rijp gemaakt om van alles over die ufo-meldingen en ontmoetingen met aliens te weten te komen. Ik hoop dan wel,dat die buitenaardsen als vreedzaam worden afgeschilderd.Want als ze ons hadden willen vernietigen,was dat al veel eerder gebeurd. Het tegendeel lijkt het geval te zijn. Juist bij silo's met kernkoppen worden ufo's gezien. Alsof de domme mensheid wordt tegengehouden die te gebruiken......Bij het Roswell-incident zegt men dode en nog één levende buitenaardsen te hebben gevonden.Er zijn foto's van.Als ik dan een plaatje van zo'n ET zie,lijkt hij/zij me zo eenzaam. Neergestort op een vreemde planeet en de rest van de crew dood. Ik hoop,dat als er openheid van zaken gegeven wordt,dat op een verstandige manier gebeurt. Want indirect geven regeringen wel toe,dat ze hun onderdanen heel veel jaar behoorlijk belazerd hebben.

1 opmerking:

  1. Ik was er altijdverschrikkelijk nieuwsgierig naar en zag er al zolang ik weet veel dingen over op TV . Er zullen zeker steeds meer Ufo s gespot worden, ik hoopte er altijd een tegen te komen maar ben al evenzoveel jaren niet meer naar op zoek. Misschien heb ik wel NOG interessantere dingen gevonden. Dichter bij huis. 😱🤣

    BeantwoordenVerwijderen