Volgers

Volgers

zaterdag 8 september 2018

jaarmarkt





Twee maal per jaar is er in het dorp een jaarmarkt. Met een rommelmarkt er bij. Dat laatste is het leukst. Al vroeg gingen we op pad. Ik wist, dat een vriendin een koffiezet apparaat zocht en belde haar,toen ik er een paar zag. Zij scoorde goed, al was het ergens anders.
Eenmaal thuis was het ruilen over het muurtje met de buurvrouw. Mijn man had voor haar een oud fototoestelletje gekocht. En zij voor mij een kookboekje van Yvette van Boven.
Door de jaarmarkt hadden we een geluk bij een ongeluk. Mijn man zag (gelukkig op tijd) scheurtjes in het deurrubber van de wasmachine. Vanwege de jaarmarkt kregen we 10% korting bij de plaatselijke witgoedwinkel. Dan koop ik graag lokaal, ook al is het ietsje duurder dan de supergrote zaken. Dinsdag wordt de machine gebracht. Als die weer 17 jaar meegaat is dat misschien langer dan mijn houdbaarheid.

1 opmerking:

  1. Mazzeltjes! En beter wasmachine vervangen dan een oberstroming moeten bedwingen!

    BeantwoordenVerwijderen