Volgers

Volgers

donderdag 5 november 2020

controle

Vanochtend belde ik naar het verpleeghuis om een bezoektijd te reserveren. Gelukkig was er nog niets veranderd en kon ik bij onze vriend terecht.Nieuw was de controle aan de deur. "Naar wie ik toe ging,of ik gereserveerd had en hoe mijn naam was.". Jammer,want ik gebruikte hun toilet wel eens,als ik boodschappen deed in de stad. Nu kom ik daar niet veel meer deze tijd.........Bart had er flink de p... in. Hij was geholpen,door iemand die nieuw was. Dan komen er wel eens vragen als "kunt u even staan? ".Of "licht uw been eens op". Dat is pijnlijk voor iemand,die dat helemaal niet kan en dan (steeds) moet zeggen. Want het gebeurt vaker. ""Ze lezen niet"zegt Bart. Hij had gescholden. "Verstaan ze je dan? "vroeg ik. "gvd wel" zei hij met een twinkeling in de ogen. ........Gelukkig kwamen er steeds meer andere onderwerpen aan bod. En was het na een half uurtje zo vertrouwd,alsof we bij ons aan de keukentafel zaten....... Na een uurtje wordt hij moe en gaat nog slechter articuleren. Maar voor mij is het ook inspannend geweest. De intense concentratie om hem te verstaan. ......Toen ik terug fietste in een lekker zonnetje was ik dankbaar voor mijn leven en alles,wat nog mogelijk is.

13 opmerkingen:

  1. Dat is vast heel erg op prijs gesteld, je bezoekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kruidengeneeskunde die me helpt om volledig te genezen van diabetes en mijn hoge bloedsuikerspiegel binnen 21 dagen te normaliseren.
    Ik wil gewoon het goede werk van dokter Nelson Salim Herbs waarderen, dat me volledig helpt om me volledig te genezen van diabetes type 2 en mijn bloedsuikerspiegel te verlagen. Ik werd doorverwezen naar Dr. Nelson op een radiostation en zijn informatie werd gedeeld met het publiek. Ik kocht zijn kruidengeneesmiddel dat ik via de DHL-service op mijn adres ontving en met zijn instructies gebruikte ik het kruidengeneesmiddel 21 dagen met positieve resultaten. Ik raad dr. Nelson Salim aan iedereen aan die een dringende behandeling nodig heeft voor hepatitis, spieraandoeningen, herpesvirus, erectiestoornissen, prostaatkanker, onvruchtbaarheid, laag aantal zaadcellen, de ziekte van Lyme, enz. Zijn e-mail; drnelsonsalim10@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vervelend dat toiletten op zoveel plekken dicht zijn bij bv bouwmarkten waar je normaal wel kon. Ik had er ook zo'n paar die ik wel eens bezocht.
    Gisteren zelfs wild geplast aan de rand van een parkeer terrein, dat was een nieuwe plek en best handig gelegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het nog van mijn ouders, die machteloosheid. Helemaal overgeleverd zijn aan een ongeduldige uitzendkracht die aan je loopt te sjorren, omdat ze niet weet dat ze het liftje moet gebruiken, dat lijkt me zo erg. Inderdaad, we mogen dankbaar zijn voor elke seconde dat we nog zelf kunnen lopen, bewegen, praten, eten, denken, beslissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je hem een bezoekje kon brengen. Ik stel me zo voor dat het zijn dag een stukje mooier maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat bedoel ik. Controle kwijt? Welke controle?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je toch naar hem toe kon .Mijn dochter die zelf in de zorg werkt en heel secuur is ergert zich zo vaak aan collega's die gewoon niet lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien komt het niet lezen niet voort uit desinteresse maar uit werkdruk? Een uitzendkracht die net is ingehuurd kan ook niet alles meteen weten. Dankbaarheid over wat er wel is, mag er ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt. Hij heeft weinig oog voor werkdruk en is niet altijd aardig tegen de verzorging

      Verwijderen
  9. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881
    ®

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We kunnen nu financiering voor groene projecten, WERELDWIJD, aanbieden van $ 1,9 miljoen tot $ 19 miljard. Als
    je hebt een schopklaar project en bent ERNSTIG, bel voor meer informatie.
    Voordat u het doet: vereisten zijn een solide businessplan of investeringsmaatschappij
    en vergunningen aanwezig…………. ALLEEN ERNSTIGE VRAGEN

    whatsapp (+12135760679
    philipmorganloanservice00@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen