Volgers

Volgers

woensdag 6 oktober 2021

honden

Het begint te wennen,dat Merle er niet meer is.De keren,dat ik automatisch verwacht,dat ze er is, worden minder. En minder koken lukt ook. Vanochtend vroeg met de kletterende regen was het wel prettig om binnen te blijven.Maar het missen is ook in mijn dromen te merken. Vaak is er in mijn droom een hond aanwezig. Nooit Merle,maar een onbekende hond. Soms moet ik er voor zorgen........De beslissing om geen hond meer te nemen,is ook door mijn onderbewustzijn gestuurd. In een droom had mijn man beloofd een paar weken voor een puppy te zorgen. De praktische dingen kwamen op mijn schouders. "Dit moet je niet meer doen"zei ik. "hoe lief zo'n hondje is,ik ga niet voor elk wissewasje oppassen". Wakker wordend was ik het helemaal met mijn gedachten in de droom eens.

8 opmerkingen:

  1. Ik droom ook nog regelmatig dat ik een hond heb. Zou het iets normaals zijn? Ik krijg vanavond wel een logeerhond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, zo denk ik vaak aan mijn poes Poppie... heb veel foto's van haar en ik mis haar nog steeds. Maar een nieuwe poes neem ik toch maar niet meer ( denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou was de beslissing duidelijk. Ik droom af en toe van mijn hond. Dan zijn we zo blij elkaar weer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dieren zijn zo fijn om je heen. Maar ook ik begin niet meer aan een kat ook al vind ik ze nog zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat als je onderbewuste je op die manier wat wijsheid en inzicht biedt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet er nog niet aan denken, zonder hond. Maar hoeft gelukkig ook nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was een tijdje niet op blogspot, dus heb dit helemaal gemist. Wat verdrietig, en wat zal je haar missen... Dat dromen over overleden huisdieren heb ik ook gehad, maar dan met mijn katten. De laatste overleed in 1 droom telkens weer opnieuw. Echt een nachtmerrie, gelukkig ging dat weer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach jee... je had een hond, en nu niet meer, begrijp ik (ik lees wat recente blogs van je nu achterstevoren, nu ik je eindelijk weer 'teruggevonden' heb) Wel mooi hoe je onderbewuste je helpt de voor jou juiste beslissingen te nemen

    BeantwoordenVerwijderen