Volgers

Volgers

maandag 17 januari 2022

Dans van de dino's

Achter ons worden een schooltje en gymzaal afgebroken.Elke ochtend om 7.00 begint het werk.Grote machines en kranen staan als voorwereldlijke dieren te grommen. Een spookachtig gezicht in het licht van hun lampen en van de volle maan. Dat trage bewegen lijkt wel een ballet.........Gelukkig is het lawaai nog niet storend. Maar één keer heb ik oordoppen ingedaan. Voor het snerpende geluid van een bomenzaag.De overlast zal nog wel een tijd duren. Er komt een nieuwe school.Ik ben blij,dat er bij ons een tuin en stuk straat tussen zit. Er zijn ook woonhuizen tegenover de school. Die hebben langdurig overlast.Ik ben een ochtendmens en word niet gewekt door de sloopwerkzaamheden.Integendeel,ik kom er langs tijdens mijn ochtendrondje en sta soms even te kijken.

8 opmerkingen:

  1. Een school tegenover je huis, dat had ik vroeger bij mijn ouders. Toen ik zelf al op de middelbare zat trouwens. Wij vonden dat gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het leukste vind ik altijd muziekles/zingen van een klas. Zal blij zijn,als de school klaar is.

      Verwijderen
  2. Ik zie ze voor me, de dino's. Maar lawaai is minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al die techniek misschien vinden anderen het gek maar ik kan er zo van genieten. De mogelijkheden die allemaal binnen ons bereik liggen. Geweldig. Helaas ja het heeft ook een keerzijde. Wat heeft dat niet?
    Dank voor je Ginkgo advies. Ik onthoud het zeker. Voorlopig zijn oefeningen heel behulpzaam vermoed ik. Ze zijn nog steeds warm 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat je niet zoveel last hebt van het geluid, want dat lijkt me wel naar. Wat komt er voor in de plaats? Huizen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ceramic vs titanium, titanium and more - TITIAN ART
    The ceramic works seiko titanium watch in a ceramic structure, which titanium white octane blueprint in turn is used ford edge titanium referred to as ceramic-iron. titanium wedding band T-Sockets – Stainless Steel. T-Lite-Sockets – benjamin moore titanium Stainless Steel.

    BeantwoordenVerwijderen