Volgers

Volgers

vrijdag 30 september 2016

schrijvers lezen

Soms kom ik via een blog,tijdschrift of gewoon in de bieb een boek tegen van een schrijver,die ik niet eerder las. Het kan zo boeiend zijn, dat ik meteen op ga zoeken,welke boeken ,die schrijver nog meer geschreven heeft. En dan lees ik  een heel stel boeken van hem/haar achter elkaar.
Dat had ik een paar weken geleden met vader en dochter Terlouw. Ik wist,dat ze samen detectives schreven,maar had nooit een boek van hen geleend. Op een tafel in de bieb stond een boek van die twee. Het was een aangenaam spannend boek. Niet van dat overdreven helden-gedoe. Dus heb ik alle delen gereserveerd en ben daar nu regelmatig in verdiept.
Heerlijk in het zonnetje in de tuin,de laatste weken. En vanaf vandaag wat meer binnen bij de kachel op waakvlam. Want een klein beetje warmte om het vocht te verdrijven is nu nodig


3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, ik ga het ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is fijn he als er zo'n serie is die goed vindt. De gedachte dat er nog meer zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, dat je kan blijven lezen in zo'n serie, daar hou ik ook van. Deze ken ik nog niet, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen