Volgers

Volgers

vrijdag 31 maart 2017

mooie dagen

 
 
Stond er gisterenavond een kleine maansikkel aan de hemel, nu zag ik zwart fluweel met wat flonkerende sterren. Het was een aangename temperatuur om buiten te zijn. Overal klonk een uitbundig vogelconcert. De jonge tuinmerel had eerst nog een simpel repertoire. Maar de laatste weken heeft hij er bij geleerd. Ik zit soms tijdens het ontbijt vol bewondering te luisteren.
Gisteren was ik bij de manueel therapeut. "Oefenen en nog eens oefenen" adviseerde hij naast de behandeling. Een aantal bewegingen kende ik al van mijn yoga programma. Dus lig ik ook 's avonds en soms tussen de middag op de keukenvloer.
 Verder leef ik met halfjes. Een halve mand met was tillen. een halve emmer water of bak met tuinvuil. Het is even wennen, maar het werkt goed.
Mijn man kwam met het idee het stuur van de fiets anders te zetten. Het helpt, ik fiets nu gemakkelijker. Zo geven kleine veranderingen wat meer speelruimte om lekker bezig te zijn.

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat iets simpels als het stuur verzetten er voor zorgt dat je fijner fietst! Heerlijk als dingen zo simpel verbeterd kunnen worden.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor genieten moet je de dingen willen zien. Jou lukt dat heel goed. Geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Halverwege dus! Ik wens je alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen