Volgers

Volgers

zondag 26 maart 2017

sportief

 
 
Het is even wennen, die donkerte en de kou in de ochtend. Maar op zondag kan ik rustig wat later fietsen met losse hond.
Merle had nog wintertijd in de kop en was verrast. toen we zonet naar de dijk gingen. Het was er zonnig en stil. Ik zat op mijn mijnerboom en zag allerlei sportieve mensen. Achter me klonk het testosteron-gebrul van de voetbalvelden. In het water gleden een paar roeiboten voorbij. Aan de overkant van het water wandelden en fietsten mensen. Ik moest zowaar Merle even bij me houden voor een stel mountainbikers. Er tufte zelfs een motorbootje.
Door de zomertijd moet ik een uurtje wachten, voor de zon goed in de tuin staat. Maar dan ga ik even vit D aanmaken en genieten van de zonnestralen.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je uitdrukking ' testosteron gebrul ' briljant
    Geniet van het zonnetje, is goed voor ons
    Fijne week Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, het testosteron gebrul . Leuk geschreven. Boys he.

    BeantwoordenVerwijderen