Volgers

Volgers

maandag 13 maart 2017

zo mooi

 
 
Terwijl ik de poort uit fietste vanochtend, hing daar een prachtige volle maan te glanzen. De hele straat was verlicht. Het was, alsof dat maanlicht me meteen helemaal wakker maakte. Dan peddel ik met veel plezier mijn rondje.
Gisteren was er leuk bezoek. Een vriend, de vader van mijn nichtje kwam eerst nog even thee drinken. Dat was weer prettig bijpraten.
Daarna kwam mijn nichtje met haar man ook nog even dag zeggen. Zij hadden heel stiekem hun trouwfeest georganiseerd in een strandtent hier in de buurt. Het zou z.g. een dubbel verjaardagsfeest zijn. En ineens werd iedereen tot zitten gemaand en verscheen het stel in pak en echte bruidsjurk. Mijn man was één van de getuigen. Zij wilde tenslotte altijd als kleuter met "oom H" trouwen.
Een deel van de familie bleef in een hotel daar vlak bij logeren. Vandaar die day-after bezoekjes.
In de tuin begint overal het voorjaar. Mooi om te zien,die kleine knoppen overal. Was het gisteren heerlijk om buiten te zitten,nu is er sluierbewolking. En maar lekker voor een klein half uurtje. Ongetwijfeld komen er nog veel meer mooie dagen.
 

 

1 opmerking: