Volgers

Volgers

vrijdag 9 maart 2018

goed



Vanochtend was ik bij de oogarts. Het oog met de kunstlens gaf een trillende rand aan de onderkant. En stralen bij een lamp. Maar alles was goed, de lens zat recht en het zicht was  juist. Mijn klacht werd vaker gehoord en daar zou ik wel aan wennen. De stralen kunnen gecorrigeerd worden met de nieuwe bril.
 Opgelucht reden we naar huis. Daar kwam de hulp ook binnen. Het hele huis is weer schoon. Ook de logeerkamer. Vanmiddag komt een nichtje logeren. Er liggen kruiken in bed, want de hele (koude) winter sliep er niemand.
Het wordt vast een gezellig weekend.


6 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, goede berichten en een leuk vooruitzicht! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed bericht. ! Geniet van het weekend, zo te horen komt dat goed, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een brilbericht, maar dan anders. Goed nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom zomaar even lezen .Hier nog geschitter bij fel licht en lichtbubbels [noem ik ze ] als er schemerlampen branden in huis .Komt goed volgens de oogarts maar het kan nog even duren .Succes ermee
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een geruststelling, dat het even duren kan. Ik wil misschien te snel

      Verwijderen
    2. Ook ik wil altijd alles heel [ te] snel .Sinds vanmiddag 12 uur eindelijk weer een bril en ik heb van de lampen nog geen last gehad en ook geen geschitter .Hoopvol toch? Ik dacht ik schrijf het even .
      Elisabeth

      Verwijderen