Volgers

Volgers

vrijdag 30 maart 2018

vraagteken.



Steeds vaker denk ik bij het lezen/zien van nieuws "Oh ja?" En heb ik een groot vraagteken. Er gebeuren voor mij wonderlijke dingen. Neem nu dat Russische zenuwgas en alle reacties Europa-wijd.
Ooit hoorde ik zelf nare verhalen over een bepaalde winkel. Zonder echte bewijzen. Ik wist niet of het waar was en bleef er gewoon kopen.
Zo niet de Europese regeringsleiders. Die geloven blindelings, wat mevrouw May zegt. En op basis van dun bewijs gaan ze meedoen met "Poetin pesten". De verhouding wordt er niet beter op. Bij tegenmaatregelen of boycot is wel de gewone zakenman, die handelt met Rusland de dupe.
Maar helaas kan een gewone burger hier niets aan doen. Ik kan wel proberen in eigen omgeving eerlijk te zijn. En niet mee te roddelen of mensen zomaar te veroordelen

1 opmerking: