Volgers

Volgers

zondag 11 maart 2018

YouTube

Nu snap ik, dat mensen verslaafd raken aan filmpjes kijken op YouTube . Ik keek wel eens een enkele keer,ook naar leerzame filmpjes. De afgelopen twee weken keek/luisterde ik elke avond een tijdje.
Dagen lang luisterde ik naar mantra's van Deva en Miten. Of zocht ik oude blues op. Gisteren vond ik boeiende lezingen van William Cortvriendt. En via die berichtjes kwam ik bij twee "off grid" levende Amerikanen met leuke recepten. Ik ga vanavond hun "poor man's steak"van schijven witte kool in de oven proberen.
Zo zou je van het ene filmpje naar het andere hoppen en de tijd laten verstrijken. Voor mij is het nu een plezierige tijdsbesteding i.p,v. lezen. Maar ik zal moeten opletten om er niet blijvend verslingerd aan te raken.

2 opmerkingen:

  1. Niet veel mis mee, vaak heel educatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms erg leuk die filmpjes. Maar net wat je schrijft, overdaad schaad.

    BeantwoordenVerwijderen