Volgers

Volgers

zondag 25 maart 2018

storing

Donderdag werd ik door het ziekenhuis gebeld. Ik kon nog net zeggen, dat het goed ging. Want er klonk ineens een kiestoon door het gesprek. Ook latere telefoontjes gingen niet goed. Vreemde klikken op de lijn, ineens zachter geluid. Of zomaar wegvallen van de verbinding. Het display gaf af en toe de mededeling "controleer de telefoonlijn".
We hebben echt alles gecontroleerd. Mijn man deed zelfs het kapje van het kabeldoosje, om mogelijk losse schroefjes te controleren. Maar alle mogelijkheden gaven een storing.
Op het laatst plugde mijn man een oude vaste telefoon in de stekkerdoos van de KPN. Wiebelde even met de pootjes. Hij zette de telefoon aan, om te gaan bellen en daar klonk plotseling een stem "Met 112.wilt u ambulance, brandweer of politie".
Toen wisten we zeker, dat de fout niet bij onze leiding en telefoons lag. De storingsdienst werd gebeld. De mevrouw kon zien, dat er buitenshuis iets niet goed was. Morgen komt de monteur. Ik ben benieuwd.



4 opmerkingen:

  1. Wat vervelend toch zulke storingen .En dan heb je opeens 112 aan de lijn oeps ! Wij hebben telefoon e d van Ziggo en ook hier gaat er regelmatig wat mis ,zo ergerlijk .Succes morgen en ik hoop dat het snel opgelost word
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal. Vervelend dit soort storingen. Hopelijk kunnen ze het morgen snel vinden.
    Fijne avond nog. Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Techniek, het leverd wel vaker raadsels op. Heel vervelend en tijdrovend. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen