Volgers

Volgers

vrijdag 3 mei 2019

tropisch drankje



Gisterenmiddag begon ineens het probleem-oog pijn te doen. Eerst dacht ik aan irritatie, want ik had in de stoffige tuin gewerkt. Maar het werd erger. Een blik in de spiegel liet een witte verdikking zien. Als een jeugdpuistje op het hoornvlies. Maar mijn zicht was goed.
Googelen leverde de term pinguecula op, als datgene wat het meest er op leek. Vanochtend vroeg schrok ik. Een wazig zicht. Gelukkig bleek het wat aangekoekte vloeistof te zijn. Toch heb ik de huisarts gebeld en kon gelijk op de fiets stappen.Dat heb je soms in een dorp.
De huisarts zei meteen "pinguecula". Dat klinkt als een tropisch drankje. Hij schreef voor alle zekerheid antibioticadruppels voor. Zelf ken ik deze arts niet, maar van mijn vriendin weet ik , dat hij meedenken waardeert. Dus vroeg ik, of ik het nog even kon aankijken voor meteen die druppels. Zijn antwoord was "Ga het wel halen, als er mogelijk  een ontsteking komt dit weekend, heb je de medicijnen al in huis". Dat soort overleg, daar houd ik van.
En dan nu weer terug naar een strenger boek-en beeldscherm dieet. Hopelijk voor kort.

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je meteen terecht kon bij de huisarts! Dan hoef je niet het hele weekend zorgen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je zelf zo snel had gevonden wat het was

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdorie! Neem het zekere voor het onzekere en neem alles serieus. Goede arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Izerina dat is toch best wel even schrikken .Fijn dat je dan heel snel terecht kan bij een huisarts en gelukkig dat hij meedenkt .Ik hoop dat het snel beter gaat met je oog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn Echtgenoot van mijn leven terugkeerde, ik wil de mensen vertellen dat er een echte spell caster online is en is krachtig en oprecht, Zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft geholpen Ik heb onlangs mijn relatie met mijn man herenigd die me dumpte. Toen ik contact opnam met Wiseman, wierp hij een liefdesbetovering voor mij en mijn echtgenoot die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde mij en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals het herenigen van een huwelijk en een relatie, het genezen van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsvertelling, we zijn nu heel blij met ons zelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie te herstellen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkscounseling en we doen het heel goed, in ons liefdesleven. Contact opnemen met deze geweldige man als je problemen hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je gehoord van Lord Bubuza? hij is een god op aarde. Hij heeft mijn huwelijk 11 jaar geleden gered met zijn spreuk. Mijn man vroeg een echtscheiding aan en het was erg gênant, beschamend en hartverscheurend. Ik begon hulp te zoeken op internet toen ik verschillende getuigenissen zag waarin mensen Lord Bubuza waardeerden voor het helpen herstellen van hun relatie, dus nam ik contact met hem op voor hulp en hij antwoordde en beloof me te helpen mijn huwelijk te herstellen met zijn spreuk. Ik deed wat hij me opdroeg en een paar uur later kwam mijn man terug en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Hij annuleerde de scheiding, het is nu 11 jaar en we zijn nog steeds gelukkig getrouwd. Ik zal Lord Bubuza blijven waarderen omdat hij een God op aarde is. Hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of website: https://lordbubuzamiraculouswork.com

    BeantwoordenVerwijderen