Volgers

Volgers

zondag 9 juni 2019

geen schade



Deze week kreeg ik de uitslag van de MRI. Geen oude beschadigingen in het hoofd. Niets, dat de huidige oogklachten zou kunnen verklaren. Goed nieuws. De neuroloog schreef een gezichtsveldonderzoek voor. Want dat had de oogarts de laatste jaren laten sloffen. Kijken of daar iets uitkomt. En mogelijk geeft een prisma me nog wat extra leestijd.
Ook de tuin en het huis hebben geen schade opgelopen van de laatste dagen met harde wind. Daar ben ik blij om. Want kapotte struiken of afgewaaide dakpannen geven extra werk. Wel lag er een sprookjesachtig tapijt van witte bloemblaadjes uit mijn tuin en rode rozenblad van de buren. Alsof er een trouwerij is geweest.
Vandaag weer een mooie dag. Merle rende enthousiast naast de fiets vanochtend. Dan zit ik gewoon te lachen.Dat betekent, dat haar poot weer beter wordt. Ik blijf nu glucosamine geven en houdt haar nog even weg van grote wilde honden, die als spel vaak een soort bokswedstrijd houden.
Er wacht een kopje thee.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat ze opknapt. Hier ook geen schade, maar wel alles in de tuin plat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de neuroloog niets vond,maar blijft natuurlijk wel de vraag wat er dan wel aan de hand is. Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nieuws, maar nog geen verklaring. Misschien komt dat nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de MRI op zich goed nieuws gaf. Hier ook geen stormschade, maar de rozen van mijn oma zijn wel flink uitgedund helaas.

    BeantwoordenVerwijderen