Volgers

Volgers

zondag 23 juni 2019

koelte



De tuinmevrouw kwam weer. Ik ben zo blij met haar. De wetenschap, dat het best een beetje een bende mag worden. Maar een telefoontje naar I. en de tuin wordt weer fatsoenlijk.
Deze keer was het voortuintje aan de beurt. Tussen de tegels was een lijnenspel van opkomend groen verschenen. Ook de den was, ondanks mijn snoeien te groot voor de zonnezeilen. Met de komende warmte ben ik blij, dat I. de den fatsoeneerde. En de zonnezeilen nu naar beneden kunnen.
Ooit zal die immense boom afgezaagd moeten worden. Qua vorm is het een gedrocht. Maar het idee, dat hij bijna 40 jaar geleden als klein kerstboompje in de kamer stond, vind ik zo leuk. Rond de kerstdagen mogen buren er takken afhalen voor kerststukjes. Ook maakt de boom de inkijk in de kamer minder.
Als de temperatuur weer lager wordt, komt I. nog een keer. Voor de achtertuin. Het allergrootste "onkruid" haal ik zelf wel weg. Ik heb bossen braambes van de vogels gekregen. Ze bloeien mooi wit nu. Maar voor de kleurstof komt en vlekken gaat geven, wordt alles geknipt. Leve de ondergrondse restvuilcontainer bij ons. Daar moet ook het GFT in (milieuonvriendelijk). Niets hoeft heel klein geknipt,  gewoon er in mikken. Morgen in de ochtendkoelte weer.

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je die boom best kunt waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was op zoek naar hulp op internet om mijn ex-man terug te krijgen nadat hij 5 maanden geleden van me scheidde, ik kwam zoveel getuigenissen van verschillende mensen tegen en ze hebben het allemaal over deze geweldige man genaamd Doctor ODIBOH DADA over hoe hij hen hielp red hun huwelijk en relaties en ik neem ook contact met hem op via zijn e-mail (odibohsolutionhome@gmail.com) en leg hem mijn probleem uit en hij heeft het goed gedaan door me te helpen mijn gescheiden man binnen 3 dagen terug te krijgen en later werd ik zwanger voor hem, want we zijn 6 jaar getrouwd geen zwangerschap .. ik geloof nooit dat zoiets als dit mogelijk kan zijn maar nu ben ik er een levend getuigenis van omdat dokter ODIBOH DADA mijn geliefde daadwerkelijk terugbracht en me ook hielp zwanger te raken , Als je relatieproblemen hebt of een probleem met het leven zelf, neem dan contact op met dokter ODIBOH DADA voor hulp via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838. Dan beloof ik je dat je tenslotte, net als ik, redenen zult hebben om te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen