Volgers

Volgers

maandag 6 juli 2020

actie

Voor het eerst van mijn leven heb ik "ge-stoep-krijt"


Er was een actie bij allerlei media,om te vragen om en te steunen in onafhankelijke berichtgeving. En omdat omroep Zeeland in het dorp is besloot ik mee te doen.
Iedereen had bloemen meegebracht met een kaartje. Voor het gebouw hadden zich zo'n 20 mensen verzameld, die stoepkrijttekeningen maakten. Ik kreeg ook een dikke stift in mijn handen gedrukt.Vooral de kinderen waren enthousiast bezig.
Om 12 uur bij het alarm ging iedereen stilstaan. Er was afgesproken, dat de hoofdredacteur een brief zou ontvangen. Hij kwam naar buiten en het was een constructieve uitwisseling van gedachten. Vooral ook omdat de sfeer zo gemoedelijk was.
Ik zal de omroep in de gaten houden, om te horen hoe het interview met de organisatie van die kleine actie is verlopen.

2 opmerkingen: