Volgers

Volgers

zaterdag 6 maart 2021

virtueel

Zo,n 10-15 jaar geleden was hier een apart fitnescentrum. Wel wat apparaten,maar b.v. geen begeleiding. Ook was er een hoek met beeldscherm en DVD's. Yoga,tai chi en dat soort oefeningen. Meestal deed ik een paar toestellen om vervolgens een dvd te draaien voor mijn bewegen.Na afloop was het de beurt aan de praatspieren. Tijdens de thee met een groep vrouwen werden die flink getraind........Er waren ook aparte lessen. Yoga,meditatie,klankconcert, een keer een lezing en elke 6 wk mantrazingen op zondagochtend.Ik deed de meditatiegroep en genoot van het mantrazingen . Dat instituut heeft een jaar of 6 bestaan. Helaas was er een samenspel van factoren,financieel,gezondheid enz,die het centrum deden stoppen. Ik heb het echt gemist..... Een paar weken geleden kwam ik op facebook de groep Wise Tribe tegen. Alsof ik terug ging in de tijd. 3x per week een korte meditatie. Diverse interviews. Lessen in allerlei bewegingsvormen. En elke maandagochtend een uur mantrazingen.Leonie Bos,een vrouw met een geweldige stem.Ze brengt me terug naar die zondagochtenden. Wat is de opzet en uitvoering van die facebook groep geweldig. Zeker in deze coronatijd. Ik ben blij,dat ik hen gevonden heb.

8 opmerkingen:

  1. Wat geweldig! Dat moet er vaker komen, ook in Gouda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat leuk dat je daaraan deelneemt, Izerina. Ik weet niet of het iets voor mij zou zijn, maar ik volg Tijn Touber al wel een tijdje, met zijn 'goeiemorgen lieve, mooie mensen'. Jij ook, zag ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk jij ook naar Mieke Mosmuller? Van haar wijze woorden kan ik ook genieten

      Verwijderen
    2. nee, ik zag haar al wel eens voorbijkomen op YouTube. bedankt voor de tip!

      Verwijderen
    3. Ik heb een paar video's van haar beluisterd. Bij wat ze zegt over de 'lage' coronacijfers, moet je je wel realiseren dat we wel al een jaar op slot zitten, die cijfers waren anders vele malen hoger geweest...

      Zij suggereert ook dat de pandemie van tevoren beraamd is in het kader van de Big Reset.

      Begrijp me niet verkeerd; complotten bestaan. En de World Economic Forum zal best een enge club zijn. Maar de groep die nu overal rare verbanden begint te leggen, vind ik minstens net zo eng. De plannen van het World Economic Forum, babybloeddrinkende satanische elites, het coronavirus, China, Bill Gates, 5G en de duurzame klimaatdoelen, het is 1 grote kluwen geworden. Je ziet sjamanen en neonazi's ineens zij aan zij staan, roepend dat de opwarming van de aarde een leugen is, en Trump de Verlosser. Van deze mensen word ik veel banger dan van het WEF.

      Weet niet waar ik deze dame precies moet plaatsen...

      Verwijderen
  3. O wat leuk! Ik ga ook eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, ik herken een paar mensen. Tijn Touber van Stadsverlichting, en Lisette Thooft, vroeger hoofdredacteur van Genoeg. Fijn dat je een club hebt gevonden waarbij je je thuis voelt!

    BeantwoordenVerwijderen