Volgers

Volgers

zondag 21 maart 2021

zolderverkoop

Hoewel we zo min mogelijk proberen te bewaren,slipte het kleine zoldertje weer vol. Vooral mijn man is van "je weet nooit,misschien is het nog bruikbaar". Maar nu werd er echt weggedaan.. Sommige dingen op een weggeefsite,andere voor de verkoop. Wat is het soms leuk,om dan enthousiaste mensen in huis te krijgen. Die blij met iets onder de arm vertrekken. ........Zo kwam er een jongeman naar een draaitafel kijken. Hij kocht er uiteindelijk twee en ook een doosje elementen. "Als u nog meer verkoopt,of de LP's aanbiedt,mail mij dan eerst" was zijn vraag......Een jaren '50 kleed boven de haard maakte een mevrouw blij. Zij ging er iets van maken.Het antieke tafelweefgetouw kwam bij een mevrouw met een naaiatellier. De hengels worden ook opgehaald. Het enige,dat niet verkocht wordt,is de ketel. Misschien een keer op een gratis site zetten.......Zelf heb ik boeken weggedaan. Een paar naar de vrouwen van de vrouwencirkel en de rest beetje voor beetje naar zo'n leuk mini-biebje....... En nu opletten,dat we niet weer opnieuw van alles gaan bewaren.

6 opmerkingen:

  1. Lekker bezig hoor. Ik ben al zo vaak verhuisd en kleiner gaan wonen en nog hebben we teveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onbegrijpelijk dat de ketel niet verkocht wordt, daar word je toch direct verliefd op?! Ik vind hem in ieder geval prachtig. Zo eentje zou prachtig staan straks in ons nieuwe (maar dus juist oude) huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een nieuwe advertentie en mooiere foto en morgen haalt men hem op

      Verwijderen
  3. Mooi dat je anderen weer plezier kan doen met je eigen opruimspullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook altijd leuk om andere mensen blij te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn is dat hè, als spullen weer een nieuwe bestemming vinden.

    BeantwoordenVerwijderen