Volgers

Volgers

zaterdag 21 augustus 2021

Bezoek

Mijn zus en ik bellen elkaar regelmatig. Maar echt gezien,dat was lang geleden. Gisteren was ze hier,samen met haar dochters. Het was echt gezellig. Natuurlijk ontbrak de bolus bij de koffie niet. Voor de meiden had ik een boterkoek gemaakt. De favoriete traktatie sinds ze als kind kwamen logeren. Mijn jongste nichtje heeft zelfs ooit het recept gevraagd "Zo lekker als hier smaakt het niet"verzuchtte ze eens........ Er valt altijd veel bij te praten. Na de lunch kwam de gezonde beweging. Mijn zus deed een boodschapje. De nichtjes een wandeling met geocaching. Er zijn meer "vindplaatsen"in het dorp,dan ik ooit geweten heb,.Mijn man maakte een motorritje met een vriend. Zo kon ik op mijn gemakje alles opruimen. Wel vreemd,niemand hoefde de hond mee te nemen........In de middag was het luieren. Wat kletsen. Spelletjes op het telefoontje,lui op de bank.Het stel vertrok op tijd,want ze hadden gereserveerd in een restaurantje in hun woonplaats. Ik hoop,dat we deze formule er nog een tijd in kunnen houden

7 opmerkingen: