Volgers

Volgers

maandag 30 augustus 2021

hatsjie

Zaterdagavond kwam er keelpijn opzetten. Zondag begon ik te snotteren en had ik mijn dikste wintertrui aan. Zo koud!. Ik had het gevoel verkouden te worden. Maar tegenwoordig weet je het nooit.Voor mijn doen was ik veel onder de mensen geweest. Naar het verpleeghuis,naar de tandarts en mondhygiëniste en naar de bibliobus....... De verjaarsvisite bij de buurman afgezegd.We kregen wel twee heerlijke punten kwarktaart thuisgebracht.Vanochtend heb ik de tandarts afgebeld. Later kocht mijn man een zelftest en die was,zoals ik verwachtte negatief. .....Maar toch blijf ik bij iedereen uit de buurt. Je wilt een ander ook niet aansteken met het verkoudheidsvirus. Wel kan ik met een gerust hart een paar mini-wandelingetjes doen. Dat hangen in een stoel of op de bank is niet goed voor mijn rug......De hele kruiden-apotheek is uit de kast gehaald en ik hoop weer snel overal van af te zijn.

12 opmerkingen:

  1. O jee. Gauw opknappen hoor . Daar reken ik op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor alle zekerheid heb ik er 2 in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel snel beterschap gewenst. Toch altijd een opluchting als de test negatief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In dit geval moet je geen zelftest doen maar een GGD test, zelftesten zijn er voor als je geen klachten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zou soms bijna vergeten dat je ook van een verkoudheidsvirus ziek kunt worden... Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon uitzieken! Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap dan maar! Inderdaad, ook bij verkoudheid denk je nu aan Corona. Een ander verkouden maken betekent dat diegene ook weer moet testen...het is een kringetje. Maar hopelijk ben je er snel weer vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lobke heeft gelijk, zelftesten zijn voor als je geen klachten hebt, dat hoorde ik afgelopen maandag ook voor het eerst toen ik weer op school kwam. Dus als voorzorg wanneer je met een groepje mensen in contact moet komen. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt, beterschap!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. En bij klachten gewoon thuis blijven is de beste keuze.

      Verwijderen