Volgers

Volgers

donderdag 16 december 2021

dorpsrondje

Altijd heb ik al een hekel gehad aan boodschappen doen ik de drukte. Dus haal ik eten voor kerst al ver voor de mensenmassa in de winkel.. Om 8.30 stond ik bij de kaaskraam. Maar meer mensen hadden mijn idee. Het was er al druk en de vacuüm machine draaide op volle toeren. Toch was wachten niet erg. Twee meeuwen vochten om een bakje met friet. En de kauwen pikten intussen alles op. Leuk om te zien........De volgende halte was de bakker met heel goed brood. Vandaar dat de winkel vol stond met nog twee wachtenden op de stoep. Ik besloot genoegen te nemen met iets mindere smaak. Bij die andere bakker was niemand.Bij de molen was geen klant en zette het vriendelijke meisje de zak voer voor tuinvogels in mijn fietstas.... Om 12.00 kan ik terecht bij de kapper.Begin volgende week nog een keertje naar de supermarkt. En de middag van de 24-ste brent de internetboer een krat met heerlijkheden. Toch gemakkelijk om alle tijd te hebben.

5 opmerkingen:

  1. Alle tijd nemen is echt een geschenk! Ik doe dat tegenwoordig elke dag. Een reeds om 7:15 kan ik terecht bij mijn supermarkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij met mijn boodschappen aan huis. Waarschijnlijk moet ik nog wel wat hier of daar extra arrangeren maar wat me thuis wordt gebracht is mooi meegenomen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed geregeld! Ik heb twee supermarkten vlakbij en ik ga altijd vroeg. Vóór de grote drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig dorpsrondje! Veel leuker eigenlijk dan alles bij de supermarkt kopen.

    BeantwoordenVerwijderen