Volgers

Volgers

zondag 5 december 2021

sinterklaas

Het lijkt wel,alsof het Sinterklaasfeest weggedrukt wordt door alle vroege kerstdingetjes. Toch blijf ik het een leuk feest vinden. Met de families hebben we het altijd uitgebreid gevierd. In 1985 stopte het,omdat drie van de vier (schoon)ouders niet meer leefden.Mijn man en ik hebben nog jaren lang samen pakjesavond gevierd. Een paar jaar geleden zuchtte hij "Ik weet geen kleinigheidjes en plaagerijtejs meer voor je. Alles hebben we al gehad". Toen stopten we. Maar nog steeds maak ik pakjes voor de buren. En kwam er gisteren al een pakje op de stoep. Zonet stopte ik een cadeautje in de schoen van mijn man. Voor mij blijft Sinterklaas gewoon bestaan

7 opmerkingen:

  1. En gelijk heb je! Sint is een feest van verrassingen. Lijkt me fijn om jou als buurvrouw te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons wordt het niet meer echt gevierd, maar ik stuurde wel een pakket op naar zoon en vriendin. Toch leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft een leuk gebruik!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zo bezig blijft. Erg leuk. En xo te horen gaat je gezondheid gelukkig goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sint komt ook altijd nog bij ons langs, maar slaat mij over, T. krijgt wel altijd een cadeau, meestal een pyjama LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook een leuk feest, en hoop niet dat het verdwijnt onder het kerstgeweld!

    BeantwoordenVerwijderen