Volgers

Volgers

vrijdag 4 februari 2022

duurder

Via radio en krant hoorde ik dat de OZB duurder werd. Gisteren kwam de aanslag.Het juiste bedrag van vorig jaar wist ik niet meer. Maar het leek niet op meer betalen. Ik snapte het niet helemaal en wilde het biljet van vorig jaar opzoeken. Ineens realiseerde ik me,waarom de aanslag lager "leek".Dit jaar geen honden belasting van 90 euro. De andere posten waren wel degelijk iets omhoog gegaan. Gelukkig nog geen 2% in onze gemeente..........Zo is er ook geen uitgave aan hondenvoer of jaarlijkse prikken meer. Tot nu toe heb ik dat bedrag aan een goed doel geschonken. Eens bedenken,wat ik met dit geld ga doen.

7 opmerkingen:

  1. Toch een leuke financiƫle meevaller, ook al is de reden minder leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon deels in Kreta. Daar is een enorm grote en goede opvang voor honden in de buurt van de plaatst Irapetra. Voor zwerfhonden, mishandelde of gewonde honden. De opgevangen honden (ca 400) zitten niet in hokken maar lopen vrij over het terrein. Behalve opvang en adoptie geeft men ook voorlichting ter preventie en hulp bij sterilisatie van zwerfhonden. Takis shelter non profit organisation. Misschien een mooi goed doel …

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, want zo denk ik je te kennen... maar mijn blog is soms weg. Het wordt mij te veel, deze waanzinnige wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik herinner me ook toen ik geen katten meer had. Dat scheelde echt op mijn uitkering die ik toen haf. Een geluk bij een ongeluk.

    BeantwoordenVerwijderen