Volgers

Volgers

zaterdag 26 februari 2022

straling

Zo af en toe lees ik iets over de mogelijke gevaren van straling. En wat je kunt doen om dat in huis te verminderen. Maar ik weet er het fijne niet van. Toen zag ik een tweedehands boekje en besloot het te kopen. Misschien,dat ik er nu meer van snap. Wij hebben wel de wifi uit,als we niet meer op de pc zitten. Maar een aantal buren heeft zo'n sterke wifi,dat we moeiteloos zouden kunnen inloggen,als we het wachtwoord wisten. Ooit heb ik gevraagd,of ze hun wifi wat konden minderen. Alleen voor eigen huis en tuin. Maar nee,dat was een vreemde vraag.......Natuurlijk zijn er meer stralingsbronnen. Na dit boekje en misschien nog meer informatie weet ik misschien,hoe ik ons huis "schoner"kan krijgen.

5 opmerkingen:

  1. Mijn ex kpn lief zegt. De wereld zit idd vol straling. Ook bv de zon geeft straling. Ik denk dat het lastig is als je daar overgevoelig voor bent en moeilijk aan te ontkomen. Ik geloof dat ik daar gelukkig geeb last van heb maar ja. Ik weet natuurlijk ook niet wie wat en hoe ik zou zijn zonder straling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige mensen hebben er echt last van. Ik geloof ik niet. Ik heb weer andere dingen. Maar om me heen in de flat zijn talloze wifi's (of hoe ik dat ook noemen moet) en daar heb ik geen enkele invloed op. Ook van die palen in de buurt zoals op de foto. Ik geloof niet dat we nog zonder kunnen, als we dat zouden willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alles nog met kabels aangesloten. Dat lekt minder signaal dan wifi. Maar in de zomer wil ik buiten kunnen werken en dan zet ik wifi wel aan. Ik heb ook geen slimme meter genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar er is ook diervriendelijk dpns

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is best een eng idee als je gaat nadenken over straling eigenlijk....

    BeantwoordenVerwijderen