Volgers

Volgers

donderdag 14 juli 2022

Op de fiets

In Vlissingen was een paar maanden geleden een nieuwe bio-winkel geopend. Ik ging eens kijken vanochtend. Mooie grote zaak met uitgebreid assortiment. En dichterbij dan Middelburg........Tegelijk liep ik even langs bij de vriend in het verpleeghuis om te groeten en een kort praatje. Er woont ook een andere kennis,maar die was niet thuis. Daar had ik een lekkere haverkoek voor gekocht. Dus thuis aan de thee heb ik vroeg gelunched met twee koeken...... Het is goed te merken,dat het vakantie is. Veel fietsers op de fietspaden. Dan merk ik wat onzekerheid ,doordat mijn e-bike zwaar is. Ik rijd echt bejaard,langzaam. Ook gaat de brug vaker open voor een complete armada. Ach ik heb alle tijd en de toeristen boffen met het weer.

1 opmerking:

  1. Omdat het hier zo druk is op de fietspaden, durf ik niet goed meer te fietsen. Maar ja in de stad hoeft dat ook niet. Lekkere koeken!

    BeantwoordenVerwijderen