Volgers

Volgers

woensdag 30 januari 2019

nog wit



Er valt gestaag motsneeuw. Dat bedekt de wereld met een kleine witte laag. Het is ook een apart licht met zo'n lucht nog vol sneeuw. Het is een mooi uitzicht naar die witte tuin. En dan het vallen van de vlokken, om helemaal rustig van te worden.
Vanochtend was het een witte wandelronde. Ik probeerde Merle tot spelen met sneeuwballen te verleiden. Werd de kind in mij wakker, de hond vond er niets aan. Straks lopen we nog een blokje om.
De straten zijn met deze temperatuur boven nul en toch sneeuw drab aan het worden. Dat is toch ook glibberig. Ik moet nog even naar een vriendin, maar durf niet te fietsen. Hoe mooi sneeuw ook is, ik hoop er maar kort van te genieten

3 opmerkingen:

  1. Doe voorzichtig :)! Mooi hè, hier niets tot nu toe. Komt vermoedelijk nog. Vorige week 10-12 cm (Veluwe)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorige week snapte Hera niet dat ik een balletjes in de hoogte gooide maar dat dat weg was als het op de grond viel. Zo grappig een verbaasde hond te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons was het dinsdag mooi en zonnig, maar vandaag is weer sneeuw beloofd. En de lucht is ook grijzig.

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen