Volgers

Volgers

zondag 1 januari 2017

2017

 
 
De eerste dag van het jaar is begonnen. Wat een heerlijke rust op deze manier. Merle ligt weer als vanouds in het stoeltje. En niet meer in het "hol"achter de stoel.Ik wist, dat honden de angst van mensen ruiken. Maar gisteren was het andersom. Ik rook haar opwinding en angst.
De schaal met oliebollen en appelflappen is leeg en afgewassen. Ik at maar van elk eentje. Er stonden ook fruit, nootjes en kaas op tafel. Vandaag gaat de rem er weer op en misschien een kilootje of drie er af.
Echte goede voornemens voor dit jaar heb ik niet. Misschien de intentie om te accepteren, wat komt. Dat wens ik iedereen toe.

4 opmerkingen:

  1. Dat is een heel goede, Izerina, hug...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk rustige he , ik geloof dat nieuwjaars ochtend de allerstilste ochtend van het jaar is :) al het goeds voor jullie daar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijn jaar wens ook ik je.

    Het was rustig in de buurt waarschijnlijk omdat er door de mist weinig te zien was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle goeds voor 2017 en wat een lieve hond (ze lijkt op mijn hondje uit Roemenië).

    BeantwoordenVerwijderen