Volgers

Volgers

donderdag 21 juni 2018

vakantie



Zeker vier weken lang wachtte mijn man op stabiel zomerweer in Frankrijk. Nu is het zo ver. Vannacht vertrok hij met de hond richting boerderij. De geboortestreek van Merle. Alleen was nu het huis verhuurd en gaat hij op de camping staan. Het is jaren geleden, dat Merle kampeerde. Gelukkig kan ze hier los lopen.
Het is stil zonder man en hond. Ik merk nu, hoe een hond het dagritme beïnvloedt. Ik heb alle tijd, er is geen uitlaten. Het buurhondje snapt er niet, als ze komt kijken. Geen Merle.
In het kader van 'toch bewegen" liep ik naar de verhuisde kringloopwinkel. Mooi ingericht en daardoor verleidelijk. Even overwoog ik een ovenschaaltje te kopen. Maar bedacht op tijd, dat ik er genoeg heb. Dat is een valkuil van de kringloopwinkel. Het kost zo weinig. Ik ken mensen, die "kringloop-verslaafd" zijn. Voor je het weet, zijn de kasten weer vol.

6 opmerkingen:

  1. Jammer dat je kennelijk niet mee kan. Goed dat je je man en Merle dit van harte gunt. Vreemd, alleen thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat jij er niet bij bent ,waarschijnlijk door problemen met je rug ? Het zal zeker wel heel stil zijn zonder je man en Merle .Nu dus gewoon lekker veel lezen want dat kan je nu weer .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop voor je dat je toch ooit weer eens mee kunt gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig kun je gezellig blijven bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig ovenschaaltjes zijn bij mij ook altijd welkom, maar natuurlijk heb ik er genoeg in alle maten en vormen!
    Nu sla ik bewust die stellingen over in de kringloop net zoals ik in supermarkten hele paden kan overslaan. Snoep, koek en snacks koop ik zelden

    BeantwoordenVerwijderen