Volgers

Volgers

maandag 26 november 2018

oppassen





Het is al maanden geleden, dat we op de smurf pasten. Hij moest gewoon even wennen. Maar zijn eigen mandje is er. Bovendien zijn beide honden beginnend bejaard, dus dat is heel rustig.
Hij weet precies, dat Merle altijd na het eten iets krijgt. En komt er dan naast zitten, om op het hapje te wachten. Ik weet niet of hij thuis kefir krijgt, maar hij vindt het lekker.
Gelukkig liet mijn man Merle uit. Want de smurf is een braaf beestje. Alleen met uitlaten, moet ik hem trekken. Ik merk, dat ik dan wat geirriteerd raak.Zo van "hup, meelopen jij".
Maar nu is het hier diepe rust.

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto,zo lekker knus bij de kachel met de twee honden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze hond is ook gek op yoghurt en zurige melkprodukten, als ik het emmertje uit de koelkast pak komt Hera naar de keuken want zij krijgt dan het vocht in haar bakje en als het weinig is een kloddertje meer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto. Je ziet ze zo verwachtingsvol zitten : )

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for sharing with everyone. I know everything about you. It's great and it's great.

    สุขภาพจิต

    BeantwoordenVerwijderen