Volgers

Volgers

dinsdag 6 november 2018

reserveren









Toen de bibliotheek in het dorp de deuren sloot, kwam er een kleine voorziening voor mensen, die niet gemakkelijk in de grote bieb kwamen. In een verpleegtehuis is een kamer met zo'n 1500 romans en detectives. Geen non-fictie. De boeken, geleend in de grote bieb kun je daar wel inleveren.
Nu is er een andere regel gekomen. Eerst was het niet mogelijk gereserveerde boeken in het verpleegtehuis af te halen. Dat heeft men veranderd. Ik kan weer reserveren en dicht bij huis  mijn boeken ophalen. Wat ben ik daar blij mee. Want mijn eigen voorraad om te herlezen is ook eindig.

5 opmerkingen:

  1. Dat is wel een heel fijne oplossing .Ik heb het al vaak gezegd wat zou het heerlijk zijn om weer eens de rust te hebben om boeken te lezen .Koop jij ook boeken bij de kringloop ,ik ben soms verbaasd hoeveel mooie boeken je daar voor gemiddeld zo'n 2 /2.50 kunt kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een overbuurvrouw heeft een boekenstalletje. Daar koop ik wel eens. En ruilen in het mini-biebje in het dorp.

      Verwijderen
  2. Oh dat snap ik. Ik zou zelf heel ongelukkig zijn zonder bieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heerlijk. Ik ben altijd bang dat de bieb hier sluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk boeken om je heen...
    Lekker dichtbij weer.

    BeantwoordenVerwijderen