Volgers

Volgers

woensdag 14 november 2018

privé les





De groep van de stoel-yoga is  klein. We zijn nog maar met drie mensen. Iedereen zoekt ijverig naar nieuwe mensen.
Gisteren was mijn vriendin ziek. De andere mevrouw was er ook niet. Dus kreeg ik privé les. Het was bijzonder. Ik vroeg naar oefeningen om de spieren in de onderrug te versterken.
Omdat ik nu alleen was, kon de lerares gewoon oefeningen doen op de mat. Eigenlijk is dat prettiger voor mij, dan een hele tijd in de stoel zitten of staan. Maar wat een onbekende spiertjes zitten er dan in dat lichaamsdeel. Af en toe schoot er een kramp in, die wel snel weg was.
Ik ben van plan een aantal van deze oefeningen ook op te nemen in mijn ochtend"riedel". Wie weet hoe soepel en sterk ik nog word.

4 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me heerlijk, kan je eindelijk in je eigen tempo de oefeningen doen en ziet je lerares metten de mogelijkheden en onmogelijkheden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n priveles lijkt me best heel prettig!

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leer je je lichaam beter kennen en kun je de oefeningen beter leren met een privéles.

    BeantwoordenVerwijderen