Volgers

Volgers

woensdag 31 juli 2019

pech



"het leven is wat je overkomt,terwijl je druk bezig bent andere plannen te maken.

Die uitspraak van John Lennon dwarrelde gisteren steeds door mijn gedachten.
Want plannen had ik. Ik stond klaar,om met de elektrische fiets naar AH te rijden. Omdat ik nog even iets moest pakken, zette ik de fiets tegen een paal. Binnen hoorde ik een klap, de fiets was gevallen.
Toen handelde ik instinctief en heel stom. Ik wilde de fiets oppakken en vergat het gewicht van 30 kilo.Het vlamde in mijn rug en ik kon nog wel naar binnen schuifelen.
Mijn man zette de fiets weg,deed in het dorp de noodzakelijkste boodschappen. Ik zat in mijn pijnvrije stoel en scharrelde wat in huis. En klein blokje lopen met Merle doet ook goed. Alleen wil de hond te snel.
De plannen staan in de koelkast. Gelukkig komt morgen mijn hulp het huishouden doen. En een extra drupje THC gaf toch een goede nachtrust. Allemaal anders nu.

8 opmerkingen:

  1. Balen! Ik hoop dat je snel herstelt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech joh, hoop dat je snel herstelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad pech, hopelijk herstel je snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We denken nog steeds dat we meer kunnen dan echt kunnen. Overkomt me ook zog zo vaak

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, wat vervelend zoiets inderdaad. En dat gebeurt je in een oogwenk.... Hopelijk gaat het snel weer over.

    BeantwoordenVerwijderen