Volgers

Volgers

dinsdag 2 juli 2019

op ziekenbezoek



Gisteren ging ik op ziekenbezoek bij de logeersmurf. Mijn vriendin was vreselijk geschrokken dit weekend. Ineens kon het hondje zijn achterpoten bijna niet meer gebruiken. Ze verloor een half jaar geleden haar man en was bang dat die kleine het ook niet zou overleven.
De weekenddierenarts constateerde een hernia. De smurf moet nu 6 weken "hokrust" houden. In de bench en eventjes er uit voor zijn behoeften. Dan zou het waarschijnlijk genezen.
Maar was een rustig lief diertje is het . Natuurlijk ook al op leeftijd, maar toch. Hij ligt  te slapen en piept niet, om er uit te willen. Het is voor mijn vriendin ook anders. Geen wandelingen meer. Niet meer een hele dag weg en die kleine hier brengen. Het zal moeilijk zijn, om als hij levendiger wordt toch de rust vol te houden. Want daar hamerde de dierenarts op.
Maar nu komt er ziekenbezoek. Ik was niet de enige. Even afleiding voor de mens en knuffelen door het deurtjevoor de smurf.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Ze lijkt echt sprekend op onze Trixie. Het is net alsof ik een foto van Trixie zie. Dat is ook zo'n lieverdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is altijd schrikken als je hond iets gaat mankeren. Hopelijk herstelt hij goed.

    BeantwoordenVerwijderen