Volgers

Volgers

maandag 21 september 2020

nazomer

Wat een heerlijk weer op dit moment. Zaterdag was er in het dorp een rommelroute georganiseerd. Keurig met brede tafels en desinfecterende spray. Er waren veel mensen,maar die verspreidden zich in de straten. Iedereen was blij. Al twee rommelmarkten waren het laatste half jaar afgelast en nu was er weer iets met tweedehands spul. Zelf kocht ik niet veel,maar je kon een kindertehuis kleden.Wat wel opviel,er waren geen lekkere hapjes te koop en ook geen zitjes bij mensen in de tuin. Maar dat mocht de pret niet drukken. Vanochtend fietste ik nog even naar Vlissingen,naar de vriend in het verpleeghuis. Het viel me op,dat er een "grijze golf"van toeristen is. En veel mensen op de fiets. Dat is oppassen,want niet iedereen is het fietsen,zeker op een huurfiets gewend. Het was gezellig bijkletsen . De pedicure kwam nog en nam ook deel aan het gesprek.Nu kon ik eens goed kijken,wat voor gereedschap die mevrouw had. Thuisgekomen was er een whatsapp met veel foto's uit Suriname gekomen.Mijn vriendin was nog een dagje naar haar boitie geweest. Wat een prachtig landschap is het daar. Ik kan me voorstellen,dat ze er jaren lang met haar man gelukkig is geweest.

7 opmerkingen:

  1. Zo kun je coronaproof best nog wat doen! En contact hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een prachtige dag! En het stralende weer werkte ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ja een grijze golf fietsers die zie ik ook. En ik ben er onderdeel van trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat is het heerlijk nazomer weer hè? Ik geniet er ook erg van. Vooral ook omdat het nog maar tot morgen is. Nu kan het nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig weer, vooral toen de mist optrok. Realiseer me goed hoe prettig het is, zonder jas naar buiten te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, weer een rommelmarkt. En het weer? Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeeland. Vlissinge. Een reuze hoosbeu en drijfnat terug de auto in waarvan de ramen zwaar beslagen werden. Zo mooi groots en open. Prachtige luchten. Heerlijke vakantie herinnering voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen