Volgers

Volgers

donderdag 20 mei 2021

anders

Leven is wat gebeurt,terwijl jij plannen maakt. Was dat niet van John Lennon?Zo liep het vanochtend ook. Eindelijk goed weer om naar de vriend in het verpleeghuis te fietsen.Komt er een telefoontje van een vriendin. Haar dochter is van de trap gevallen,mogelijk hersenschudding en gebroken pols'Mag de smurf bij jou? "was de vraag. Natuurlijk in zo'n noodgeval. Je weet nooit,hoe lang iets duurt op de SEH en of gips alleen voldoet........Dus snurkt er een klein oud hondje hier. Ik ging al lopen met hem. Mijn Boeddhistische loopmeditatie,om mijn geduld te bewaren. Want het gaat voetje voor voetje,deels uit eigenwijsheid.Waar ik op moet letten is steeds de waterbak vullen. Merle drink de laatste tijd veel,maar de smurf is nog erger. Lozen mag hij in de tuin......Dus ligt alles open vandaag. Maar oppassen is vele malen beter,dan in de gipskamer zitten

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat de smurf bij jou kan. Dat is voor die dochter toch een geluk bij een ongeluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een droppie om te zien! Zou er ook mijn afspraken voor afzeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is toch wel een schattige smurf en tja geduld is een schone zaak zeggen we toch? Maar lief dat je je vriendin help wanneer dat nodig is .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig hondje. Intussen hopelijk weer bij je vriendin thuis met het dochtertje veilig in het gips

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je dan bijspringt en je eigen plannen aanpast. Heerlijk voor die mensen die je zo helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed van jou. Daar heb je vrienden voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het zo opgelost kon worden. En lief van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leven is wat gebeurt, terwijl jij plannen maakt... ja dat is een mooie, ik gebruik hem regelmatig. Inderdaad van John Lennon, geloof ik. En zo gebeurt het dat jij ineens loopmeditatie doet met een ouwe smurf... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen