Volgers

Volgers

zaterdag 1 mei 2021

zo'n zaterdag

Wat een heerlijke zaterdag. De ochtendwandeling was wakkermakend koud en zonnig. Op facebook had ik de aankondiging van kledingverkoop in een tuin gezien. Dus ging ik mijn hart ophalen aan een mini-kledingbeursje. En kwam met een spijkerbroek en shirt thuis. Dat mogen meer mensen gaan doen van me,bij gebrek aan echte rommelmarkten. .......Aan het eind van de ochtend plofte de nieuwe onkruid in de bus. Dat is lekker lezen. Dat blad heeft een aparte geur,die hangt helemaal in de keuken. Er werd een nieuw boek van Robert Bridgeman beschreven 2044. Ik besloot het te bestellen. Zonder een dorpsbieb lees ik door lenen,maar koop ook regelmatig iets. Mijn boeken vinden dan weer hun weg naar andere lezers.......Het is helaas net te bewolkt om in mijn "zonne-hoekje"te kunnen zitten. Dus ga ik wat scharrelen in de tuin,om buiten te zijn.Als het nog kouder wordt wacht de thee en de onkruid.

3 opmerkingen:

  1. Wat gek dat de onkruid zo ruikt, is dat de drukinkt? Daar kan in niet zo goed tegen, zo'n lucht, dus dan is dat blad niet aan mij besteed, helaas. Maar wel leuk, een klein kledingbeursje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent je weekend dus weer lekker doorgekomen. Ik ook trouwens 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt gezellig zeg. Fijn zo'n prettige zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen