Volgers

Volgers

zaterdag 8 mei 2021

cadeautjes

Nu de winkels zonder afspraak open zijn,kan ik ook weer kleine zaakjes steunen. Cadeautjes kopen bij een Zeeuws winkeltje. Dat zijn vaak leuke en nuttige dingetjes. Ik kocht een "Zeeuws meisje-reep"om op te sturen. En een apart sapje. Meidoorn,duindoorn en salie.Dat ga ik zelf ook een keer proberen. Hun kaarten zijn leuk,ik sloeg een voorraadje in........Ik wilde al een tijdje een piramide van rozenkwarts kopen. Die winkel heeft een webshop. Maar om zoiets kleins te laten bezorgen,terwijl het van één straat ver komt,dat vond ik milieu-onvriendelijk.Zoiets wil ik ook in mijn handen hebben,voor aanschaf. De eerste poging gaf ik op. Er mogen vier mensen binnen en ik zat wachtend te kleumen op een bankje. De volgende dag lukte het wel.Ik viel nog voor een busje bloemenwater met heerlijke geur.Ik had nog langer willen sfeer snuiven en rondkijken. Dat schuif ik op,tot er weer gewoon in alle rust mensen in de winkel mogen .

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke winkeltjes! Dat kan niet online: sfeer opsnuiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O lijkt me toch wel heel leuk weer eens een winkeltje in. Het is er nog niet van gekomen. Mooie piramide zeg. Goed cadeau ideetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, fijn om weer gewoon te kunnen winkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je weer gewoon zelf naar binnen kunt zonder afspraak! Ik vind het echt heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen