Volgers

Volgers

vrijdag 5 februari 2021

snel

Vanochtend had ik een afspraak bij de oogarts voor controle. Dat was wel 1,5 jaar geleden door de corona.Ik had bij het telefonische consult al aangegeven,dat ik minder goed zag,zeker in de verte. Een persoon met boodschappentas kon ook een hond bij zich hebben en dan moet ik Merle kort houden........Er werd uitgebreid onderzoek gedaan. Ik beschermde mijn lichte stoffen mondkapje tegen die vlekkerige gele oogdruppels. Volgende keer een wegwerpdingetje omdoen. Ondanks dat de oogdruk iets was opgelopen,was de oogzenuw in orde. Daar ben ik blij om. Glaucoom kan ïn de familie zitten". De oogarts vroeg er naar,maar die informatie heb ik niet..........Zelf dacht ik al aan nastaar en dat was het geval. "Ik heb even tijd,U ook"vroeg de oogarts. Dan kon hij meteen laseren.Dat gebeurde.Zo stond ik na een klein uurtje met twee gelaserde ogen weer buiten. Dat was snel. Nu hoop ik,dat de apotheek de druppels wel op voorraad heeft.En dat "spinnetje"op het beeldscherm moet over twee dagen weg zijn.

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je snel weer helder kunt zien! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend zo n spinnetje. Hopelijk vindt het zijn webje gauw terug en benjij het kwijt. Wat heerlijk dat je meteen geholpen kon worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel fijn, dat zoiets meteen kan

    BeantwoordenVerwijderen