Volgers

Volgers

zondag 27 maart 2022

bijnamen

Mijn flesje THC-olie was bijna leeg,dus ik appte Piet Wiet. Zo noem ik hem,sinds hij ooit een keer iets kocht van me en we een tijd lang in de keuken zaten te kletsen. Hij vertelde over zijn hulp aan mensen met gezondheidsklachten en zelfs kankerpatienten. Met zijn olie. Ik schreef zijn telefoonnummer op onder de W. De echte achternaam weet ik nog steeds niet.......Piet kreeg van mij een zakje lekkere Ceylonkaneel mee. Sindsdien heet ik mevrouw Kaneel.De olie was klaar en ik fietste de straat in. Piet was net in zijn tuin bezig. "Dag mevrouw Kaneel"riep hij. Zachjes antwoorde ik "hoi Piet Wiet". Want dat mogen de buren niet weten. Een buurvrouw stuurde eens de politie op hem af en die klommen over de schutting toen hij niet thuis was en vernielden zijn oogst. Gelukkig kon hij van anderen kopen om zijn "klantjes"hun medicijn te bezorgen........Ik ben blij met Piet en zijn product,want ik slaap er prima door.

7 opmerkingen:

  1. Ik dacht dag er tegenwoordig wat beter en makkelijker aan te komen was. Maar ik kan me ook voorstellen dat je Piet Wiet niet zo makkelijk laat vallen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhaal. Ja hoor, ik zou Piet Wiet ook blijven steunen, support your locals! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat de olie je zo goed helpt! En zijn naam is leuk! En de jouwe ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TJA, VOLGENS MIJ WORDT WIET OOK VOOR MIJ DE BESTE OPLOSSING

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat dit zo goed is voor de nachtrust. En ik vind het zo gezellig klinken, die namen die jullie voor elkaar hebben : )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die bijnamen die jullie elkaar geven .En fijn dat het zo goed werkt voor je nachtrust .Ik ga eens even bij lezen want ben even van de radar geweest en heb een ander blog nu want ik kan niets meer met mijn oude blog .Ik ga je in elk geval weer volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn man maakt het zelf, slaapt er ook goed van, ik gebruik het niet, heb het nu niet nodig. Grappige naam trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen