Volgers

Volgers

zondag 20 maart 2022

ufo's

In de jaren '70 kwamen er nederlandse boeken op de markt over ufo waarnemingen. Met wazige foto's. Mede door de serie Startrek werden mijn man en ik enthousiast over het onderwerp en gingen lezen. Heel boeiend allemaal. In de loop der jaren verwaterde het en lazen of zagen we af en toe nieuwe berichtgeving....... Tot gisterenmiddag. Ik las een interview met een Nederlandse ingenieur o.a. over zijn uitgebreide onderzoek naar buitenaardse beschavingen en ufo's. Met hem werd ik enthousiast over de technische kennis verwerkt in ufo's. Stel je voor,dat wij hier zo'n niet vervuilende energiebron zouden hebben. Hoewel,dan zouden er toch altijd mensen flink aan willen verdienen.....Dat filmpje wakkerde mijn belangstelling weer aan. Intussen heb ik een bieb-boek gereserveerd en kan ik weer nieuwe kennis opdoen. Mijn man zegt altijd: Sorry voor jou,maar als ik ooit een ufo tegenkom en ik mag mee,dan doe ik het". Gelukkig is dat nog nooit gebeurd.

6 opmerkingen:

  1. Leuk he. Altijd weer fascinerend Ufo s en andere onverklaarbare verschijnselen. Ik heb me er ook in de jaren 80 wel mee bezig gehouden. En nog als er zoiets op discovery ofzo voorbij komt kijk ik graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha.. gelukkig maar dat je man weet dat ze niet bestaan!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf kijk ik graag naar History channel...Ancient alians

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOL. Ik moet glimlachen om je man, die een ritje met een UFO niet zou afslaan : )

    BeantwoordenVerwijderen